søndag den 12. maj 2013

Kartoffelvarmer og grydelapper

En skøn Kristi Himmelfarts ferie har vi nydt på Gjerrild Nordstrand Camping.
Det er tredje gang vi er på pladsen, men nu er det blevet til en DCU plads og nye ejere er kommet til. Absolut en positiv udvikling for pladsen, man bliver mødt af et meget imødekommende værtspar. Det er en rigtig dejlig plads med mange kringel kroge, hygge og masser af læ.
Jeg har hæklet et del på zigzag tæppet, men har desværre ikke lige fået taget billede af  hvor langt jeg er kommet, men det bliver super flot.
I stedet viser jeg denne kartoffelvarmer, som jeg har hæklet for lidt siden, den består af en for- og en bagside. Bagsiden er hæklet rundt i stangmasker i råhvidt bomuldsgarn. Mønsteret har jeg fundet et eller andet sted på nettet, men husker desværre ikke hvor. 
Grydelapperne er strikket i dobbelt tyk bomuldsgarn, udenom er der hæklet en tungekant.
Begge dele er sat til salg i min Amio butik. 


Ingen kommentarer: