torsdag den 28. februar 2008

Patchwork
















Påskedækkeservietter i patchwork. De er syet på den gammeldags facon, nemlig over pap. Det er et mønster jeg selv har lavet i sin tid. Måske virker det lidt rodet, jeg ved det ikke rigtigt. Men døm selv. Jeg tror det er ca. 10 år siden jeg startede på dem, men har bare ikke kunnet få mig snøvlet til at blive færdige med dem. Endelig er det lykkedes. Så i år kan de komme på påskebordet.
Det er torsdag i dag, og jeg har fri til middag. det er dejligt, så kan jeg rigtigt få gjort rent i hele huset og vasket tøj. For mig er det bestemt ikke en sur pligt at gøre disse ting, tværtimod nyder jeg det. Lige en smut ind på bloggen skal der også være tid til.
Da jeg fik fri ,var jeg lige en smut nede hos gartneren og købe nogle narcisser til krukkerne udenfor og en enkelt azalia.
Med hensyn til mit tidligere indlæg om badminton, så blev der i weekenden samlet nogle point til GBK. Kasper vandt en og tabte en single kamp. De 2 doubler som han og Benjamin spillede vandt de. Klubben endte på en 3. plads.


Ingen kommentarer: