onsdag den 27. februar 2013

Baby uld vest

Babyvesten her har jeg strikket foir en tid siden, den er strikket i lækkert strømpegarn; uld/polyamid i en størrelse 6 måneder.
Vesten har været super populær i mange år og er det stadig. Idet den er strikket i rib, så udvidder den sig i takt med at baby vokser, det er først når den i længden begynder at stumpe på maven,
at den er for lille.  
Vesten har jeg lagt i min Amio butik
De sidste dage skal jeg love for at man kan mærke at foråret er på vej, jeg syntes særligt fra i fredags og til mandag morgen, at der var kolosal forskel. I hele sidste uge var det mørkt om morgenen når jeg  kom ud i køkkenet, der ved lidt i 7. Men mandag var det dejligt lyst, SKØNT :))
Og for at det ikke skal være løgn, ja så er det sandelig også lyst når jeg kommer hjem ved 17 tiden.
Nå, nu vil jeg ind og strikke videre på en lille babyvest som er på bestilling, forventer at blive færdig i aften :))


Ingen kommentarer: