mandag den 4. marts 2013

Babytrøje fra Drops

Babytrøjen har jeg strikket for en tid siden,
garnet er strømpegarn bestående af  70 % uld og 30 % polyamid.
Trøjen er dejlig nem at få på barnet, idet der er knapper i raglansamlingen.  
Der var rigeligt garn så der blev også til en lille hue.  
Det er en størrelse 6-9 måneder. Mønsteret er fra Drops.
Den er lagt i min Amio butik 
Mit garnforbrug fører jeg regnskab med og jeg har besluttet,
 at jeg i år vil offentliggøre det her på min blog.
I januar brugte jeg 432 gram garn og i februar brugte jeg 768 gram,
 så der blev produceret mange ting. Ialt har jeg i år brugt 1200 gram.
 
I lørdags holdt vi julefrokost for vendepladsen, det var en lidt forsinket en,
men det var rigtig hyggeligt at være sammen.
Også idag har det været et utroligt dejligt forårsvejr og man bliver i super godt humør. 
Rigtig god mandag til jer alle :))

Ingen kommentarer: