søndag den 17. august 2014

Sommerferie og hæklerier - ænder - sprutter - babytæppe

Aj altså, nu gik der igen længe imellem indlæggene, nu må jeg altså oppe mig.
Nå men vi har haft en fantastisk sommer med ferie i Alanya og derefter 1½ uges camping, vejret har været helt vildt skønt.
Selvom det har været varmt i sommer, så har jeg alligevel haft gang i hæklenålen, der er blevet produceret et utal af de små ænder i mange farver. Her et lille udpluk af dem.
Sprutter har jeg også hæklet efter en meget gammel opskrift fra starten af 70´erne,
så der har været gang i butikken her i sommer.
Lige nu er jeg i gang med et babytæppe i pastelfarver.
Fortsat rigtig god søndag til alle jer som læser med :))

 

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Fru Larsen
Hvor er de ænder da bare søde. Hvor har du opskriften fra? For jeg kunne godt tænke mig at lave nogen. Og fin blog du har. Jeg kigger helt sikkert forbi igen.
Dorte

Fru Larsen sagde ...

Hej Dorte: jeg har fundet ænderne her: http://frkgarnglad.woolspire.com/diy
Rigtig god fornøjelse :))
Mnh Dorte

Fru Larsen sagde ...

Mvh