fredag den 15. juni 2012

Lommelette etuier

Jeg har syet nogle lommelette etuier i forskellige stoffer og farver.
De røde her er rigtig friske i farven, det er en dejlig RØD farve.
De to grønne er også flotte, de er lavet i modsatte farver. 
De to sidste er lavet i en anden stil.
Til højre er syet af blåt/sandfarvet mønstret stof og hør i åbningen.
Til venstre er syet af hør og en blondekant i åbningen.
Alle har jeg lagt i min salgsblog
 Weekeden skal vi bruge på at få lavet lidt forskelligt herhjemme,
så jeg håber sandelig på nogenlunde
vejr og i særdeleshed TØRVEJR så vi kan være ude.
Vi krydser fingre........
I aften skal vi bare have en rejemad og et glas vin til aften,
Kasper er ovre ved Natasja,
så kan vi jo godt gøre det lidt nemt for os to herhjemme :))

Rigtig god weekend til alle jer :))

2 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

De er godt nok fine, den røde farve sprang lige i øjnene på mig, så jeg bare måtte ind og kigge nærmere på hvad det var! Vi vil altså gerne have lidt regn, her er så tørt så alt hænger nedad i haven :) Men hvad med regn om natten og sol om dagen, så er der lidt til os begge :) Rigtig god weekend (vi skal ud og se på høns!)

Britta sagde ...

Hvor er du flittig og hvor er etuierne fine. En rigtig go' idé; lommeletterne ligger jo altid og roder rundt og pakken går i stykker (i hvert fald i min taske).
Jeg vil også så gerne ha' sol og tørvejr; jeg er ved at gå helt i stykker i det her triste vejr. Og så vil jeg gerne til Aalborg Regatta i morgen aften; Poul Krebs gi'r koncert, så det vil være rart med tørvejr ;)
Vi har bare nydt en rugbrød med lun leverpostej til aften; det er nu rart når det er lidt nemt... ;)

Go' weekend til jer... ;)