søndag den 23. marts 2014

Hæklet Kaj og Andrea

Åh, det var dejligt , nu kan jeg komme ind og lave nyt indlæg på bloggen. Det har stået på i en længere periode og jeg har ikke kunnet finde ud af hvad der var galt. Det var vist et eller andet med at jeg ikke var logget ind på google. Nå men nu virker det. 
Siden sidst har jeg fået hæklet Kaj, så Andrea har sin ven at hygge sig med. Sættet er solgt et en kollega. 
Yderligere en har bestilt et sæt. 
Der er frygtelig mange små dele som skal hækles, og det er et stort arbejde at montere dem. Men sandelig også et hyggeligt arbejde. 
Lige nu er jeg igang med at hækle en stor gulvpude i tøsefarver - pink - lilla og lys rød.
Den skal være 120 i diameter. Det er også en kollega som har bestilt den. 
For første gang i vores camping karriere skal vi prøve at være fastliggere
I fredags var vi i Gjerrild med vognen og i dag var vi ude for at stille teltet op, der var rimelig godt vejr, solen skinnede, men på et tidspunkt var det lidt haglvejr som slog over i regn, men da var vi kommet så langt så vi var ved at sætte pløkker i. 
Vi glæder os helt vildt til at bruge vognen her i foråret, sommeren og efteråret. I dag var det en skøn fornemmelse bare at køre ind til vognen og hjem igen, uden at skulle ind og melde ankomst og afregne.

31 kommentarer:

Lin sagde ...

Ja montering er doedsygt, men naar man ser dit resultat..... Hvor er de bare gode.

Fru Larsen sagde ...

Mange tak Lin, jeg er altid glad for dine søde kommentarer :))

Pia Laursen sagde ...

Hej
Jeg kunne vel ikke være sååååå heldig at du har opskrift på Andrea ��
Jeg har haft begge to.....Men har fået slettet dem begge ��
Håber du kan hjælpe mig
Du kan sende den på pial100@yahoo.dk
Hilsen pia

Unknown sagde ...

kan jeg købe andrea opskrift ,eller send den på mail kmd.jensen@ooutlet.dk

Unknown sagde ...

Har du opskrift på Kaj??

KBM sagde ...

Jeg vil gerne købe opskriften på Kaj og Andrea

Anne Christensen sagde ...

Heej.
Kan jeg mon købe opskriften på dem begge? 😊👏👏🍀🍀

Hilsen Anne
A-kirstine@hotmail.com

Unknown sagde ...

Vil gerne købe opskrift på Kaj og Andrea
Hvis det kan lade sig gøre hilse Lili Strand

Unknown sagde ...

Jeg vil meget gerne købe opskriften, hvis det er muligt. :-)

Unknown sagde ...

Hej.
Jeg vil meget gerne købe opskriften på Kaj og Andrea.
Mettebachmadsen@gmail.com
Hilsen Mette.

Kreativemig.dk sagde ...

Hej
Vil du kontakte mig på mail: cmdts@live.dk
Det er vedrørende Kaj og Andrea
Mvh Connie

Ketty sagde ...

Hej, jeg vil meget gerne have eller købe opskriften på Kaj og Andrea, de er bare så søde og mit barnebarn er glade for dem, venligst Ketty Grønkjær. 42370706

Miss Joan sagde ...

Hej Fru Larsen
Er det muligt at købe opskriften til dine fine Kaj og Andrea
er lige blevet farmor og ville være mig en stor ære at lave et sæt til mit skønne barnebarn.
VH Joan
joanfrasydhavnen@hotmail.com

Betinakallesen@live.dk sagde ...

Hej...er det muligt at jeg kan få opskriften på Kaj og Andrea...på forhånd tusind tak. Mvh Betina
Betinakallesen@live.dk

Gitte Olsen sagde ...

Jeg vil gerne bede om både kaj og andrea opskriften.
Mvh gitte
farmor0810@live.dk

Annette sagde ...

Er det muligt at du vil sende opskriften på begge to til mig🙏🙏 på forhånd tak 🤗
Mvh
Annette
ahc2912@gmail.com

Mette B S sagde ...

Åh jeg ville også blive vanvittigt taknemmelig for opskrift på Kaj og Andrea - de er jo for skønne 😍 mette.norholt@gmail.com

Sasha sagde ...

Hej, jeg vil også gerne høre, om det er muligt, at du vil sende opskrifterne på begge? 😍 sasha.ks@hotmail.com

Anonym sagde ...

Hej fru Larsen.
Jeg er også meget interesseret i dine opskrifter på de fine Kaj og Andrea 😉
På forhånd tak 🙏🏻
Nivi_2709@yahoo.dk

Anonym sagde ...

Hej Fru Larsen
Kan jeg købt opskrift på kaj & Andrea ?
På forhånd tak
Vivipt@petersen. Mail. dk

Anonym sagde ...

Hej fru Larsen
De er rigtig flotte. Jeg har også hæklet dem, men kunne også tænke mig at hækle bamse, kylling og ælling. Har du disse opskrifter eller er du bekendt med, hvor jeg kan købe dem

Laila sagde ...

Er det muligt at købe dine opskrifter til Kaj og Andrea, er lige blevet mormor og jeg vil virkelig gerne lave sådan det dejligt par til barnebarnet�� Min mail email er laila-claus@kabelmail.dk

Birthe sagde ...

Hejsa
Jeg ville rigtig gerne købe opskriften på Kaj. Er det muligt?
Min mailadresse er: birthe_ansoe@hotmail.com
Vh.
Birthe

Anonym sagde ...

Hej.
Er det muligt at købe opskrifterne til Kaj og Andrea. De er virkelig flotte😃. Min mailadresse er
bak.betina@live.dk

Anonym sagde ...

Hej jeg vil også gerne købe opskriften på kaj og Andrea
benteaasted1@gmail.com

Anonym sagde ...

Jeg søger hækle opskrift på kaj og Andrea på dansk

Anonym sagde ...

Kan jeg købe opskrift på Kaj og Andrea

Anonym sagde ...

Kan jeg købe opskriften på Kaj og Andreas mail joan.abrahamsen@gmail.com

Anonym sagde ...

Fru Larsen 😊 kan man købe en kaj og hvad koster den såå hvis det kan lade sig gi sig venligst Henriette 😊😁

Anonym sagde ...

Hej, håber du har opskriften liggende på Kaj.
God weekend
svenskdansk07@gmail.com

Anonym sagde ...

Vil du dele opskriften 🙏🤗
ahc2912@gmail.com