søndag den 23. juni 2013

Små djævlehuer

Jeg har strikket nogle små djævlehuer, det er efter den gode gamle opskrift hvor man strikker i glatstrikning. De sidder rigtig godt på det lille hoved. De er strikket i bomuldsgarn, så de er gode til den lille sommerbaby uden at være for varme.
Alle er lagt i min Amio butik
Størrelse 3-6 måneder 
Størrelse 0-2 måneder
 
I denne weekend har vi pakket campingvognen sammen og fået den hjem. Det har været SÅ skønt at have den stående i Gjerrild, det er en fantastisk dejlig plads.
Vi har bestemt os for at booke en sæconplads til næste år.
 

1 kommentar:

Britta sagde ...

Dine små huer er rigtig fine. Jeg har forsøgt mig flere gange, men de bli'r grimme; det må være opskrifterne der er noget galt med, så jeg har opgivet. Og det kan da ikke passe, at det er så svært at strikke en djævlehue...
Det er altid træls at pakke campingvognen sammen; det føles så tomt. I skal vel af sted med den i sommerferien? Jeg er nu glad for at vi ikke skal køre i år; vi slapper mere af når den står fast. Og så er det rart at vi også lige kan smutte en tur en helt almindelig hverdag ;)