mandag den 18. april 2011

Sol sol sol

Idag har solen skinnet fra en skyfri himmel. Det har været rigtig dejligt her på campingpladsen.
Vi har virkelig nydt det. I formiddag kørte vi til storcenteret i Ålborg. Her fandt jeg et par skjorter til Kasper, han har været meget imod at skulle bruge skjorte, men har skal til to konfirmationer i år så han skal da være klædt pænt på.
Vi skulle også lige en tur til Nibe caravan center, jeg har været på jagt efter en pop up vasketøjskurv til campingvognen. Jeg fandt denne kurv med en glad glad frø på låget.
Jeg syntes den er skøn, man bliver i godt humør af at se den.
Forteltet har Kasper pyntet med flag i dag, jeg har nemlig fødselsdag.
Ihhh, hvor en skøn dag også har jeg oveni købet FRI.
Erik og Kasper står for aftensmaden, jeg har bestilt grillet mørbrad, pastasalat og hvidløgsflutes.
Mums jeg glæder mig.
Min gave viser jeg i et senere indlæg:)) 

5 kommentarer:

Ellen sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Efter vejret at dømme har du jo været artig. Vi er på camping i Henne. God påske.

Britta sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen; dejligt at vejret har været så flot, og at du bli'r godt forkælet...
Glæder mig til du viser gaven frem...

Fru Larsen sagde ...

Tusind tak begge to :))

Lin sagde ...

Sikke artig du har vaeret hihi. Selv hernede straaler solen skoent. Rigtig hjertelig tillykke med foedselsdagen.

Fru Larsen sagde ...

Lin: Hi hi, ja tusind tak for det:))