tirsdag den 21. august 2012

Skybrud


Det er ved at være en tid siden jeg har blogget sidst, tiden er fløjet for mig med mange ting både gode og mindre gode......
Jeg nyder det skønne sommervejr som der har været den sidste ugestid, det var godt nok lummert i går, idag er det knap så slemt. Jeg kan se at DMI varsler skybrud i løbet af aftenen. Det bliver godt at få renset luften.
I lørdags var Kasper til det første badmintonstævne i år, han spiller nu i U17A, det er altid svært når man rykker op i næste årgang og er 1. års spiller. Men det gik helt godt for ham, han blev puljevinder, men tabte så desværre den næste kamp, det blev til en 5. plads ud af 27, det må siges at være tilfredsstillende.
På lørdag skal han til Horn/Fårvang og spille, så nu går det derudaf med stævner næsten hver weekend.
I dag havde jeg fri lidt tidligt, så jeg besluttede mig for at få vasket vinduer, de trængte gevaldigt, ihhh hvor det er pyntet på dem.
Orkideen her, købte jeg da vi var på sommerferie, jeg kunne ikke stå for den, 3 store grene fyldt med blomster.
Rigtig god tirsdag til jer, som læser med :))

1 kommentar:

Britta sagde ...

Ja, så er der gang i fritidsaktiviteterne igen; her står den nu på ridning og musik, og jeg er igen til husflid. Før vi får set os om er det vinter... ;) Dejligt at Kasper har fået en god start efter oprykningen; en 5. plads er ikke så ringe endda... ;-)
Vi har fået lidt regn i dag, men ikke af den voldsomme slags...

Kh Britta