onsdag den 17. oktober 2012

Afslapning på efterårscamping

Efterårsferien nyder vi her på Gammelbro camping i Årøsund ved Haderslev.
Her er den skønneste natur og pladsen ligger helt ned til en dejlig badestrand.
Jeg tror her er utroligt skønt at ligge i sommerperioden,
man kan gå to minutter fra sin vogn og ned til vandet og få en dukkert.
 
Hmm, det kunne måske være en ide til sommerferie til næste år.
Billederne her er lånt fra campingpladsens hjemmeside.
Vi har været nede over grænsen et par gange for at handle lidt drikkevarer,
 en dag gik vi en tur i Haderslev by. Byen er utrolig flot med vand til flere sider.
Jeg har en kurv fdyldt med strikketøj og en god bog med,
så jeg kommer i hvertfald ikke til at kede mig.
I tidligere indlæg skrev jeg, at min blogshop valgte jeg at flytte til Amoiamio, det skulle vise sig at være en god beslutning, jeg har nemlig allerede solgt to ting, det er en god start,
 nu skal der bare gang i salget.
Nå, men vi vil fortsat nyde ferien og friheden. 
Fortsat rigtig god efterårsferie til jer, som også har det :))

3 kommentarer:

Britta sagde ...

Ih, det ser dejligt ud ;) Det er lige præcis sådan et sted jeg helst vil campere, så man kan se vandet; det er så afslappende ;o)
Jeg håber i har vejret med jer; ellers er det jo godt at du har beskæftigelsesgrej med dig.
Fortsat go' ferie til jer.

Kh Britta

Ellen sagde ...

Dejlig campingplads, vi var der for et par år siden. Der er noget med et strikkearrangement dernede i sommerferien 2013. God ferie.

Fru Larsen sagde ...

Britta: Ja, det er netop meget afslappende, med hensyn tilvejret er det idag pænt og vi har ikke haft varme på, men i går blæste det temmelig meget:))
Ellen: Ja, det er en dejlig plads. Det der med strikkearrangement i sommeren, det var være at overveje :))