søndag den 7. oktober 2012

1. plads i double

Lørdag i sidste weekend var Kasper til badmintonstævne i Hammel.
Hans singler gik ikke så godt, men til gengæld vandt og makkeren
 en 1. plads i double og Kasper fik sine første 16 point i U17A.
Dejligt at få taget hul på pointene, de første er altid de sværeste at få.
Denne weeked er brugt til at slappe af og gøre klar til efterårsferien i uge 42.
Vi har besstemt os for at tage til Gammelbro Camping i Haderslev,
vi har ikke været der før, så det bliver spændende at besøge den plads.
Jeg har fået hæklet nogle mobil etuier i forskellige farver,
men mere herom en anden god gang.
Fortsat rigtig god søndag til jer læsere  :))
 
 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Han er bare for sej til din kære søn, ham kan du godt være stolt af :)

Glæder mig til og se hvad du har fået hæklet :) Hos mig er det mest strik for tiden, kig forbi min blog hvis det har interesse :)

Fru Larsen sagde ...

Det lyder dejligt med en lille ferie, her bliver det vist kun til et par dage. Går det godt med Amio, jeg er meget spændt på at høre om det.