torsdag den 27. september 2012

Ny hos Amioamio

Min lille salgsblog som jeg startede for en tid siden, er gået lidt trægt, der er blot blevet solgt 4 par babyfutter, derfor har jeg besluttet at starte en lille biks i Amio, det har jeg været beskæftiget med de sidste dage. Det er godt nok et stort arbejde, men jeg håber det kan være med til at der bliver solgt nogle flere af mine ting.
Du kan finde mig her:  Fru Larsen`s butik
Efterhånden får jeg lagt flere ting ind.

Orkideen her har jeg haft i mange år og i foråret bestemte jeg mig for at den måtte ende i skraldespanden, meeeen hvad var dog det som kom frem i den ene side??
 Minsandten om der ikke var en blomsterranke på vej. Mystisk, her har jeg i 4-5 år gået og passet planten i håb om at der skulle komme nye blomster, men intet skete.
Den har nu stået en månedstid og er stadig meget fin.  
Her et dejligt nærbillede :))

Ingen kommentarer: