søndag den 9. september 2012

Lidt af hvert

Hele weekenden har vi været hjemme og slappet af. Lørdag var vi i haven, den var hurtig at komme igennem, Erik fik slået græsset med den nye plæneklipper.
Fredag aften til lørdag aften var Kasper sammen med et par kammerater for at spille computer, så han var helt firkantet i hovedet da jeg hentede ham, idag har han sovet længe.
Hmm jeg har desværre ikke været særlig flittig med at få lavet noget håndarbejde i den senere tid, jeg har bestemt mig til at nu skal jeg igang igen!!!!
Der er faktisk ikke så meget at berette om herfra, det er nok også derfor jeg ikke har været god til at få blogget i de sidste par uger.
 
 
Forøvrigt har jeg fået "ny" telefon, Kasper´s den gamle. Det er en Sony Ericsson Xperia mini, så nu kan jeg spille wordfeud, det er jeg da godt nok blevet helt bidt af, efterhånden er jeg blevet ret skrap til det, så bare kom an, hvem der tør!!!!!!! så kan vi tage en dyst :))
Rigtig god søndag til jer, som læser med :))
 

Ingen kommentarer: