lørdag den 7. juli 2012

Babyfutter i strik

Ugen er blevet nydt med det skønne vejr,
dejligt endeligt at kunne komme i sommertøjet,
det er ikke blevet luftet særligt meget i år men nu skal det være.
 Om en uge har jeg ferie og det glæder jeg mig til,
de to første uger har jeg ferie med Kasper,
i den tredie og sidste uge har Erik også ferie.
Han har i øjeblikket ferieafløsnings job,
så det er jo ikke så nemt at bede om ferie.
Det er samme arbejdsplads hvor han de sidste to år har været i sommerperioden,
så de var godt klar over at han nok gerne ville have en uges ferie sammen med sin familie.
I den uge skal vi afsted med campingvognen til det sønderjyske,
det bliver nok i den forbindelse til lidt indkøb på den anden side af grænsen.
På strikkefronten har jeg fået lavet disse babyfutter, de er alle strikket i strømpegarn.
De blå er størrelse 0-3 måneder 
Mulitfarvet strømpegarn i størrelse 0-3 måneder
Petroliumsfarvet i størrelse 3-6 måneder
Alle 3 par lægger jeg over på min blogshop
Fortsat rigtig god weekend til jer alle :))

Ingen kommentarer: