tirsdag den 10. juli 2012

Punge af juicekartonner

Genbrug er en fantastisk ting!!!!!!!!!
I sidste uge var jeg inde og se en udstilling med forskellige former for håndarbejde,
 der var utrolig mange flotte ting,
MEN denne pung faldt jeg pladask for.
Den model jeg købte var lavet af en juicekarton og var dejlig gul.
Jeg måtte straks hjem og forsøge, det var ganske enkelt,
men man skulle have en model for at lure fidusen.
 Denne her har jeg foldet af en karton fra "blandet saft".
Den er foldet i harmonika i siderne, så der er plads til mønterne inde i den.
Skruelåget bruges som lukkemekanisme.
 
Denne er lavet af den af de store kartoner, den er bare blevet lidt bredere.

Sommerferien er godt i gang for skolebørnene, Kasper nyder det i fulde drag.
I sidste uge var det meningen ar har skulle have været med Natasja og hendes forældre ude at sejle, men de fandt ud af at den ene motor ikke duede,
og en ny som skulle sendes fra USA kunne de have efter den 18. juli,
så de måtte finde ud af noget andet, søndag ringede Natasja´mor,
Mette og fortalte at de ville køre en tur til Italien og bo på en campingplads,
de skulle afsted tirsdag.
Hmmm Kasper havde lavet en aftale med en kammerat fra
Sjælland om at han skulle besøge os i denne uge,
 men heldigvis kunne han udskyde besøget til i næste uge.
Det næste problem var passet, Kasper har ingen pas,
 det vil sige at han står i vores pas men det hjælper ikke noget da vi ikke skulle med.
I øvrigt skal børn nu have sit eget pas,  det er en ny lov som trådte i kraft i juni i år.
 Nå men i går fik vi så lavet et pas til den unge mand, så han kunne komme med til Italien.
Nøj hvor han har glædet sig til turen.
De kørte kl. 13.00 så de er ved at være et godt stykke nede i Tyskland,
 håber de får en super skøn ferie sammen.
Meeeen på mandag har han jo fødselsdag og bliver 15 år,
jeg er sikker på at han nok skal få en rigtig god fødselsdag
sammen med Natasja og hendes dejlige familie,
men jeg vil alligevel savne ham :))
Hvis I læser med, ønsker jeg jer en rigtig super skøn ferie allesammen :))
Knus herfra :))

Ingen kommentarer: