torsdag den 25. april 2013

Strikket babykjole

Kjolen her har jeg tidligere strikket i en ensfarvet model,
men jeg syntes det kunne være spændende at strikke den i flere farver.
Jeg har valgt at lave striberne i orange/rød/gule farver,
selve underdelen i en sandfarvet og slutte af med tre striber.
Det er en meget fin farvekombination og den giver meget liv.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg strikker modellen,
næste gang tror jeg at den skal strikkes i lilla/pink striber og sandfarvet i midten.
Denne er strikket i størrelse 6 måneder, men jeg syntes den er lidt stor i størrelsen,
så det er nok en størrelse 6-12 måneder.
Den er sat til salg i min Amio butik
 
Store Bededagsferien skal bruges herhjemme i haven,
der skal lidt skik på den. Terrasse og redskabsrum trænger også til en kærlig hånd.
Hvis nu vejret ikke er til alt for meget udendørs aktivitet,
så kan jeg heldigvis få lavet noget på strikketøjet i stedet.
Rigtig god Store Bededagsferie til alle jer :))


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej

Jeg er helt vild med denne babykjole og vil gerne strike den til vores barnebarn; men jeg har kun kunnet finde en opskrift på norsk, og da jeg ikke er særlig rutineret i at strikke, ville det nok være nemmest for mig med en dansk opskrift.
Mange hilsner
Britta Sahl
bhs@ramboll.dk