lørdag den 25. januar 2014

Hæklet elefant og lidt andre projekter

En bestilling på en af mine populære elefanter. Jeg fandt nogle forskellige farver bomuldsgarn, men endte med at købe et par andre farver til at live lidt op.
Det færdige resultat; en glad elefant i dejlige farver. 
Jeg har et par bestillinger på de populære babyveste, så dem er jeg i gang med lige for tiden. De tager godt nok ikke lang tid at strikke, den ene er str. 6 måneder, den kan jeg strikke færdig på to aftener. De to andre er str. 12-18 måneder og de tager ca. 3 aftener hver.
Det er godt nok ved at være længe siden jeg sidst har lagt et indlæg ind, men tiden er gået alt for hurtigt. Vi har haft travlt med at male i bryggers og all rum, både tofter og vægge. Det har godt nok været et stort arbejde, men hvor er det dejligt når det er gjort. Vi skal igennem hele huset her i vinter/foråret. Det næste bliver Kasper´s værelse, som vi skal i gang med i næste weekend.  
Nøj hvor er det da blevet hundekoldt, jeg fryser bare hele tiden,
så det er dejligt om aftenen at smutte under dyne med strikketøjet i sofaen.
 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Den er da bare såååååååååå søøøøj din elefant ;0) sådan en må jeg også hækle...til mig selv....;0)) tak for inspiration og en hilsen fra Århus Camille ;0)