søndag den 5. januar 2014

Hæklede bøjler

Så er det slut på en dejlig lang juleferie, og efterfølgende sygedage. Jeg skulle have været på job i torsdags, men var snot forkølet, så jeg mente det var bedst at blive hjemme under tæppet på sofaen og det har helt sikkert været en god beslutning kan jeg mærke.
I juleferien har jeg bare slappet MAX af, ikke lavet en døjt, hverken strikket eller hæklet. Lidt underligt at tænke på, for jeg plejer altid at slappe af med håndarbejdet, men det har ligesom ikke været prioriteret denne omgang.
I december havde jeg faktisk også travlt med at få forskellige ting færdige, blandt andet hæklede jeg betræk til disse fire bøjler, de skulle bruges til pakkeleg i forbindelse med arbejdets julefrokost.
Jeg kan se rundt i blogland, at det er et hit, det grinte mine kollegaer ret meget af da jeg sagde det, derfor besluttede jeg, at lave nogle til min gave til pakkelegen. Hi hi hvor vi grinede da de blev pakket op, og vinderen blev ret glad for dem, kunne godt se at de var ret fede alligevel.  
Rigtig godt nytår til alle jer, som læser med :))

1 kommentar:

Lydert sagde ...

Hvor er det fornuftigt, at du prioriterer at passe på dig selv, det kan vi vist alle blive bedre til.
Jeg er vild med dine bøjler. Jeg har selv tømt mine forældres skabe for bøjler, mine er dog blevet ensfarvede og ikke nær så 'glade' som dine