mandag den 15. november 2010

En dag på mit arbejde havde vi et grydelappe tema i en af mine grupper. Borgerne i gruppen skulle hver især tage nogle af deres grydelapper med.
Der blev megen snak ud fra de mange flotte medbragte grydelapper.
Hvert enkelt par havde jo sin egen historie.
Det var en rigtig god aktivitet til ældre mennesker, hvor alle fik mulighed for at fortælle sin historie.
Lige netop et par af grydelapperne faldt jeg for, nemlig disse.
Jeg fik lov at låne dem et par dage, hvor jeg i en fart fik dem kopieret.
Syntes de er meget søde og dekorative i et køkken.
Disse har jeg hæklet i lys og mellem blå bomuldsgarn.
Apropos mit sidste indlæg, har jeg fået konstateret at det er den 20. november, vi har bryllupsdag. 
Grunden til, at jeg aldrig kan huske om det er den 20. eller 21. er fordi min ene bror blev gift den 21. så er det jeg bytter om på datoerne. MEEEEEN mon ikke jeg kan huske det nu........
Pudsigt, det plejer at være manden, som ikke kan huske bryllupsdatoen.

4 kommentarer:

Lin sagde ...

Ja, ups, det plejer at vaere manden hihi. Tak for et godt grin. Dine grydelapper er saa flotte. kan godt forstaa du ville kopiere dem.

K. Gammelby sagde ...

Det er virkelig nogle dekorative grydelapper - dem kan jeg godt forstå, at du kopierede :D
Din lille indrømmelse ang. jeres bryllupsdag gjorde mig bare så lettet - her gik jeg og troede, at jeg var den eneste kvinde i verden, der hvert år glemmer vores bryllupsdag (vi kører på 17. år nu) - Men som min mand siger, så betyder det ikke så meget, så længe vi husker, at vi er gift....med hinanden ;o)
Kh Karen

Britta sagde ...

Skønne skønne grydelapper; de er så flotte.
Kan altså godt forstå det der problem med bryllupsdagen; det er jo heller ikke nemt når man så oveni købet har to af slagsen... He he...
Det ser ud til at du er på højkant igen...
Ha' en go' uge...

Frujensensunikum sagde ...

Godt at der kom styr på bryllupsdatoén.

Skønne grydelapper godt at de gamle mønstre ikke går i glemmebogen.