mandag den 14. november 2011

Et par medaljer og lidt strik

Jeg har desværre ikke fået lavet så mange indlæg den sidste tid.
Årsagen er, at når jeg kommer hjem klokken lidt i 17.00,
så er det alt for mørkt til at tage billeder, og hvad er et indlæg uden billeder?
Jeg vil derfor prøve at tage nogle forskellige billeder i weekenderne,
 som jeg så kan bruge i ugens løb.
I lørdags var Kasper til badminton stævne i Brande, det var "De Midtjyske Mesterskaber".
I single tabte han begge sine kampe, så der var ikke så meget opmuntring.
Sammen med hans nye doublemakker, Jacob, vandt han en 2. plads,
dermed fik de en sølvmedalje med hjem.
Stort til lykke til jer to knægte :))
I mix double var han meldt til med x-makker,
så er det jo altid spændende hvem man bliver sat sammen med.
Han blev makker med en pige fra Horsens, Malene.
Da havde jo aldrig spillet sammen før,
men de matchede bare så godt sammen, at de endte i finalen og vandt den rimelig sikkert.
Dermed fik de en meget fin guldmedalje med hjem.
Til lykke til jer begge med den fine medalje :))
De aftalte, at de skulle spille sammen til flere stævner,
desværre skal hun ikke med til det næste stævne om 14 dage.
Kasper´s faste makker er endnu ikke rykket op i A-rækken,
så han står jo i en periode uden makker.
Det samme gør Malene, hendes makker er rykket op i Mesterrækken.
Så det er rigtig fint, at de har aftalt at spille sammen indtil videre. 
 Racksokkerne har jeg fået færdige, både et par til Kasper men også et par til mig selv.
 Det er noget rigtig lækkert garn at strikke med, jeg har strikket på pinde nummer 4,
 så det går temmelig hurtigt. Til stævnet i lørdags strikkede jeg en hel sok.
 Nu kan vi holde varmen om fødderne :))
Rigtig god uge til jer, som læser med :))

2 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Altid dejligt af følge underne fra sidelinjen. stort tillykkemed medaljerne. Dine sokker minder mig om at jeg altså må have gang i pindene igen. Ragsokker er øverst på husbonds ønskeseddel :)

Britta sagde ...

Tillykke til Kasper med de fine medaljer; dejligt at der kommer lidt metal med hjem... ;o)
Og så er det da skønt at han har fundet en makker; det er bestemt skønnest med en fast i stedet for skiftende.
Det er nogle virkelig lækre sokker, du har strikket. Det er jo det man forstår ved rigtige hjemmestrikkede sokker... ;o)

Go' tirsdag...
Britta