onsdag den 4. januar 2012

Starten på det nye år

Rigtig godt nytår alle læsere :))
Jeg syntes desværre ikke, jeg har haft så meget tid og overskud til at skrive på bloggen på det sidste, meeeen, jeg håber det bliver bedre i det nye år.
Vi kom godt inde i 2012, vi fejrede aftenen sammenmed et  hold venner.
Det var rigtig hyggeligt..... lige indtil jeg fik ondt i maven,
 efter at have drukket alt for meget portvin..........øv :((
Jeg bliver vist aldrig portvinsdranker, hvis jeg skal være SÅ syg :((
Nå, men nu er jeg på benene igen.
Jeg har arbejdet alle dagene mellem jul og nytår, så det er ikke de mange fridage der har plaget mig, åh forresten så havde jeg jo fri mandag den 26. december, 2. juledag.
Badmintonstævnerne er startet igen, i lørdags var Kasper til stævne i Rønde,
han vandt en anden plads i mix double
 sammen med hans makker, Malene fra Horsens.
Flot gået i to :))

1 kommentar:

Britta sagde ...

Også godt nytår til dig og dine... Dejligt at I kom godt ind i det nye år, men det var da øv at du blev dårlig... Jeg kan altså ikke lade være med at trække på smilebåndet; jeg har nemlig også prøvet at drikke for meget portvin en nytårsaften for maaaaange år siden. Ingen ville tro på at det var grunden til at jeg blev dårlig, men nu har jeg så en lidelsesfælle... He he... ;o)
Tillykke med Kasper og makkerens flotte andenplads; dejligt at der kommer gode resultater med hjem... ;)
Go' dag til dig...

Kh Britta