søndag den 5. februar 2012

Strik til fødderne

Jeg havde en rest multifarvet strømpegarn, den har jeg brugt til et par sokker i størresle 2-3 år.
Det blev også til et par baby futter i størrelse 3 måneder.
Hmm jeg har ikke før strikket futterne, og jeg kan se, at der er lavet en fejl i dem,
 jeg har nemlig ikke strikket ret i hele foden, som der står i opskriften.
Jeg må prøve at lave et par mere. 
I weekenden har vi haft fri, og ihhh hvor har vi nydt det.
Lørdag eftermiddag og aften var vi til forsinket julefrokost på vores vendeplads. Vi har et rigtig godt sammenhold og mødes alle to eller tre gange om året til et eller andet arrangement.
Det var en rigtig hyggelig sammenkomst.
Nu kan jeg efterhånden tælle ned til vinterferien, der er nemlig kun 5 arbejdsdage tilbage :))

1 kommentar:

Lin sagde ...

Ih, nogle dejlige futter. Den fejl kan da ikke ses. Bliv du endelig ved med at lave den hihi, det ser nemlig godt ud.
Rigtig god ferie.