torsdag den 9. februar 2012

Øv hvor en omgang

I tirsdags inden middag, fik jeg lidt mærkeligt. Nå jeg skulle nok bare have lidt at spise, meeeen jeg kunne ikke spise min madpakke, hmm det plejer jeg da sagtens at kunne....
Kl. 13 havde jeg et hjemmebesøg, som jeg med møje og besvær fik gennemført, og så var det ellers om at komme hjem og ligge. Pyha, hvor jeg havde det dårligt, følte at jeg skulle kaste op, men jeg hader at kaste op, derfor holdt jeg det tilbage, men ved halv fem tiden var der ingen vej udenom, jeg måtte ofre mig. Det fortsatte til ved ti tiden om aftenen.
Jeg var helt ødelagt til sidst af alt det opkast, øv hvor en omgang.
Onsdag havde jeg det stadig dårligt i maven,
 men her torsdag går det meget bedre og jeg skal på arbejde i morgen.
OG SÅ ER DET FERIE for mit vedkommende,
 det glæder jeg mig helt vildt meget til :))

Ingen kommentarer: