mandag den 13. februar 2012

Hæklede mobil etuier

I weekenden har jeg hæklet disse to mobil etuier. Jeg har fundet opskriften hos mit pusterum, Randi har lavet en meget udførlig opskrift, som er nem at hækle efter.
De er hæklet i dobbelt bomuldsgarn på hæklenål nummer 2½.
Det sorte skal min svigermor have, det andet skal gives væk i morgen.

Det er godt nok lidt hårdt for fingrene men der skal helt sikkert laves flere af slagsen.

Første feriedag er blevet nydt med lidt shopping og hygge med familien.  
Vi var i Randers Storcenter, hvor vi fik købt Kasper´s anden dags tøj.
Han fik to smarte t-shirts med noget print og en grå cardigan, rigtig flot sæt,
 som han er meget tilfreds med.
Vores frokost spiste vi på en af de små restauranter i centeret,
vi fik en rigitg skøn pizza og en stor kold cola til.
Kasper fik købt lidt  (hvad kan jeg jo ikke røbe) til Natasja til i morgen hvor det er Valentinsdag.
Hun fik købt en fin bluse.
Ihh hvor de hyggede sig, det er så dejligt at se, at de er så glade for hinanden ;))
Inde i Kvickly købte jeg 4 nøgler Indio garn til 68,- (tror jeg nok),
 det skal bruges til et stort sjal/tørklæde.

1 kommentar:

Randi sagde ...

Nej hvor er de blevet fine :O)
Jeg skal nok også snart igang med et til. Mit det grønne er en lidt for sart farve. Det er allerede meget nusset :O)

Kh Randi ♥