søndag den 29. april 2012

Strik og ny salgsblog

Weekenden har Erik og jeg nydt i vores sommerresidens (campingvogn) i Løkken. Kasper havde fået lov til at være hjemme sammen med Natasja. Vi var begge spændte på om vi kunne finde ud af at være afsted uden ham, men det gik selvfølgelig fint, vi hyggede os med lækkert mad, yatzy og håndbold i flimmeren lørdag aften. Det var virkelig skønt at være alene i en hel weekend.
Da vi kom derop, kunne vi se at der havde ligget et eller andet dyr i vores stole i forteltet, det kunne ligne kattehår ????
Jeg havde noget garn og pinde med, så der blev også produceret lidt.
Her er et par karklude i pink bomuld, de er strikket i rib/ret mønster, de måler 28x28 cm.
Det lille køkkenhåndklæde er strikket i samme pink bomuldsgarn, 
 men med hvide kanter i enderne. Det måler 29x38 cm.
Der blev også lige til en hvid karklud, denne er retstrikket og måler også 28x28 cm.
Jeg har tidligere overvejet, om ikke jeg skulle prøve at sælge de ting jeg laver,
men har bare ikke rigtig kunnet finde ud af hvad jeg skulle....
 Jeg har i den sidste tid puslet med at lave en salgsblog til mine ting, resultatet er,
 at jeg nu har fået lavet min salgsblog, "fru larsen´s blogshop",
jeg har lavet sådan, at man kan klikke ind på siden herfra min blog.
Ovre i højre side ligger der et billede du bare skal trykke på,
så kommer du videre til min blogshop.
Her vil jeg lægge nogle af de ting ind, som jeg laver.
Er du måske interesseret i noget, kan du skrive en mail til mig,
adressen står også på bloggen.   
Køkkenhåndklædet og karkludene har jeg lagt på salgsbloggen:))

'Fortsat god søndag til jer, som læser med :))

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Tillykke med shoppen :-)

Jeg er vild med hjemmestrikkede håndklæder og karklude, så jeg må vist i gang med at producere noget til mit nye køkken :-)

Lin sagde ...

Ja det er ikke saadan naar ungerne bliver store hihi. God idé med den salgsblog. Jeg tager mig en kigger.

Fru Larsen sagde ...

Godt nok nogen lækre farver på dine karklude. Og Ja man kan hurtigt få et lager bygget op, hvis ikke der sælges lidt, det er da også tilfredsstillende, når nogen vil betale for ens kreativiteter!