lørdag den 19. januar 2013

Babysokker og futter

Det går stærkt fremad med Kasper, han er klart i bedring efter operationen. 
Appetitten begynder at vende tilbage, men han er stadig meget slap i hele kroppen.
På mandag forventer han at starte i skolen.
Idag slapper vi af og får lavet lidt oprydning og rengøring herhjemme, det er såmænd ikke fordi det sådan trænger, men nogle gange har jeg det rart med at få lov til at gå rundt og nusse om hjemmet.
Bagefter vil jeg koncentrere mig om mit strikketøj. 
Lige nu er jeg igang med en lille babytrøje, tror også jeg  vil strikke en hue som passer til den.
Nå, men på det sidste har jeg strikket en del små sokker og et par futter til  min Amio butik
 Størrelse 6-9 måneder
 Størrelse 3-6 måneder
 Størrelse 3-6 måneder
 SOLGT
 Størrelse 9-12 måneder
 Størrelse 9-12 måneder
 Størrelse 0-6 måneder

I ønskes en rigtig god lørdag :))

Ingen kommentarer: