lørdag den 5. januar 2013

Så kom billederne !!!!!!

Hi hi hi billedeproblemet er løst, jeg anvender Google Chrome, så lykkedes det. 
Dejligt, men man skal da godt nok være opfindsom nogle gange i det her Blogger.
Nå men det jeg ville fortælle var at i julen havde vi besøg af min dejlige svigermor, 
vi havde nogle hyggelige juledage sammen. 
Den sidste dag fortalte hun at hun havde en del garn som skulle smides ud........
Hov stop garn - smides ud ????? Er det noget du er interesseret i, spurgte hun mig. 
Om jeg er, hellere end gerne, så da vi kørte hende hjem fandt hun alt sit garn, nøj der er meget.
 En skøn stor bunke, som jeg endnu ikke har sorteret, men jeg glæder mig til at kigge nærmere på det.
 Disse sokker har jeg strikket for et halv års tid siden, men jeg syntes de var for korter i foden i forhold til skaftets længde, derfor har jeg trevlet tåen op på begge par og strikket et stykke i, så de passer bedre. 
Nu er begge en størrelse 2 år. De er lagt i min Amio Butik
 
I 2012 brugte jeg en del garn, jeg ved faktisk ikke hvor meget det er svundet i lageret, 
for nogle gange kan jeg jo blive fristet til at købe hvis der er et godt tilbud. 
Men det må jeg altså IKKE i 2013 !!!!!
I 2012 brugte jeg 3231 gram garn, det er da ganske godt klaret.

Ingen kommentarer: