tirsdag den 15. april 2008

Lyserød babybluse



Vi har igen haft computerproblemer!!!!!! Kasper, vores søn, havde som så ofte før en kammerat med hjemme. De havde spillet et spil over internettet. Et eller andet var gået galt og de havde slukket for computeren. Da den blev tændt igen, kørte den nogle sider igennem igen og igen. Vi prøvede at gendanne den, uden held. ALT var slettet i den. Kun de programmer som er i fra ny, var der. Heldigvis var der ingen billeder, men man samler jo efterhånden nogle forskellige ting sammen. Det værste er jo helt klart min dagbog. Fra den dag vi fik at vide at vi ventede Kasper har jeg skrevet dagbog. Jeg har skrevet rigtig meget, idet Kasper har været utrolig kreativ. Der findes ikke de ulykker, som han ikke har lavet. Mange gange har jeg følt mig som "Emil´s" mor, men jeg er jo Kasper´s mor. Nå, men meget af det har jeg skrevet ind på computeren, andet er skrevet i hånden. (På et tidspunkt lavede vi en kopi, alt er bare ikke med dér). Samlet mangler jeg ca. to år. Jeg må få samlet dét der er tilbage og så ellers lægge hovedet i blød. SURT SURT. Men resultatet af det hele er blevet, at Kasper er blevet 1500 kroner fattigere og har fået den gamle computer og vi har købt en ny. Desuden er han blevet koblet på internettet også. Fra nu er der indført en ny regel: INGEN BØRN VED VORES COMPUTER!!
På strikkefronten har jeg da fået lavet lidt, nemlig en babybluse i str. 6-9 måneder den er strikket i noget lækkert bomuldsgarn fra lageret. Det er en opskrift fra "Hendes verden" nr. 25 årgang 2002.

Ingen kommentarer: