torsdag den 8. juli 2010

Snart ferie!!!!!

Så er der kun 1 arbejdsdag tilbage til ferien starter. I morgen efter arbejde går turen til Gjerrild camping, hvor telt og hele molevitten skal stilles an. Ihh, hvor jeg glæder mig til at holde fri, komme på camping, og sove lidt længere om morgenen, slappe af og bare dase dagen lang. Kun lave det mest nødvendige og det jeg har lyst til, f.eks håndarbejde, tage til stranden hvis vejret er godt, x-ord eller cykle en tur. 
Her er lidt billeder af vores smukke klatrerose. Den er fantastisk frodig og gavmild med blomstringen i år. Har læst andet sted her i blogland, at det er et godt rosenår.
Jeg kan desværre ikke huske hvad rosen hedder. Men smuk er den!! 

1 kommentar:

Britta sagde ...

Jeg kan godt forstå du glæder dig til ferie, især da nu hvor vi skal ha' godt vejr... Kan godt se problematikken i at ha' ferie i flere omgange, men det kan nu også ha' sine fordele. Det har jeg haft i flere år, men det er dog skønnest at ha' to ugers sammenhængende.
Sikken skøn klatrerose... Vores er gået til; mon ikke det er frosten der har gjort det af med den...?
Dine havemøbler er blevet rigtig flotte... Jeg overvejer faktisk at finde nogle ældre træmøbler i genbrug; gi' dem en gang maling og bruge dem så længe de kan holde...

God ferie til dig og familien...
Britta