søndag den 18. juli 2010

Hæklet sjal/tørklæde

I torsdags kom vi hjem fra camping. Kasper havde fødselsdag fredag, han blev 13 år og det ville han gerne fejre herhjemme. Han havde en rigtig dejlig dag med ren afslapning og gode gaver.
På campingturen fik jeg mulighed for at få hæklet mit sjal/tørklæde færdigt, det har godt nok været længe undervejs. Jeg har ikke rigtigt syntes om det fra starten, men nu det er færdigt er jeg egentlig ganske godt tilfreds med resultatet. Garnforbruget passede næsten med den mængde jeg havde, der var kun et meget lille nøgle tilbage. Det var garn som jeg havde fået forærende for længe siden, så det er umuligt at finde noget tilsvarende. Men jeg syntes sjalet/tørklædet har en meget passende størrelse.
I den kommende uge skal vi på arbejde, men på fredag kan jeg se frem til endnu en uges ferie. Fredag kører vi til Hejlsminde camping. Vi har ikke været der tidligere, men vores naboer, som vi skal være sammen med har været der og er imponeret over pladsen. Så det glæder vi os til. Erik er dog kun med i weekenen, for han har jo ikke ferie.
Rigtig god uge til jer som læser med:))

Ingen kommentarer: