lørdag den 11. december 2010

Juledekoration.

I sidste weekend fik jeg lavet denne dekoration. En glaskrukke med en hyasint,
lidt kogler, kugler og lidt juleservietter.
Jeg havde faktisk flere billeder jeg gerne ville vise, men kan bare ikke få mere end 4 billeder ind. Måske er der nogle af jer, som kan hjælpe mig. Jeg er begyndt at bruge Picasa, det er et genialt billedprogram, hvis bare jeg kunne få mere end de 4 billeder ind..... Når jeg har redigeret billederne har jeg markeret dem og trykker "blog this". .... hmmmm
Idag lørdag var vi til badmintonstævne i Hammel med Kasper. I den første kamp vred han om på sin højre fod og faldt. Desværre måtte han stoppe kampen, han fik hurtigt is og forbinding på. Det blev ved med at gøre ondt, så vi besluttede at tage til vagtlægen på Randers Sygehus.
Han kunne konstaterer at den var forstuvet. Så vi må se, hvornår han kan komme igang med træningen igen. Han håber selv på at komme igang i næste uge. Men men, det er jeg nu ikke så sikker på, han må jo prøve og så mærke hvor meget han kan klare. Det var rigtigt ærgerligt for ham.
Rigtig god lørdag til jer, som læser med:))

2 kommentarer:

K. Gammelby sagde ...

Hvor er det en smuk dekoration, du har lavet - du har virkelig talent for den slags (siger hun med misundelse i stemmen ;-D ). Kan desværre ikke hjælpe med Picassa :(
Kh Karen

Fru Larsen sagde ...

Karen: Tak for dine søde ord. Jeg har altid interesseret mig for forskellige former for dekorationer, så nogle gange prøver jeg mig bare frem indtil jeg har det ønskede resultat:))