fredag den 31. december 2010

Godt nytår

Årets sidste dag er kommet og det er tid til at byde et nyt år velkommen.
I vores lille familie, håber vi på lidt medgang i forhold til vores arbejdssituation.
Min mand blev desværre arbejdsløs i april og har kun haft et sommerferie afløsningsjob i 2 måneder.
Vi håber, at der må komme et job til ham i det nye år.
Gudskelov har vi alle tre vores gode helbred, hvilket vi også håber fortsætter i det nye år.

Som I kan se, er nytårshattene indkøbt og gjort klar.
Kasper skal have leopardhatten, Erik får bowleren og jeg skal have ny paryk.
 Idag har vi pakket alt vores julepynt væk. Sikke et stort arbejde med alle de Trip Trap nisser, som vi har.

Godt nytår til alle

Jeg vil gerne ønske alle, som skulle komme forbi bloggen her, et rigtig godt nytår.
Tusind tak for det gamle blogår,
det har været utroligt spændende, at følge alle jeres inspirerende og kreative blogge i årets løb.
Jeg ser frem til endnu et spændende år med alle jer:))
Tusind tak for alle jeres søde kommentarer, som I har skrevet i årets løb, dem er jeg utrolig glad for.
Vi glæder os til at få en hyggelig aften i gode naboers lag.
Vi og et andet hold naboer skal nemlig over til vores "campingnaboer" som vi kalder dem.

Vi glæder os

5 kommentarer:

Britta sagde ...

Rigtig godt nytår til dig og familien; håber I får en dejlig aften og kommer godt ind i 2011.
Tak for alle de skønne kommentarer du har lagt på min blog; det er altid en fornøjelse at læse. Og jeg følger selvfølgelig med her hos dig i det nye år; alt andet ville være helt utænkeligt.
Flot hovedbeklædning i skal ha' på; her er det vist kun ungerne der skal ha' hat på... ;o)

Go' aften - og - SKÅL...;o)

Frujensensunikum sagde ...

Sender dig et rigtig glædeligt nytår, tak for dine søde kommentar og inspirerende indlæg.

Knus

JANE

Jane sagde ...

Rigtig godt nytår til dig og din familie.

Lin sagde ...

Rigtigt godt nytaar til dig og dine, med alle mine bedste oensker for det nye aar. Tusinde tak til dig for en masse inspirerende indlaeg og soede kommentarer. Jeg glaeder mig til at foelge dig i det nye aar.

Fru Larsen sagde ...

Også rigtig godt nytår til jer, søde bloggere. Tusind tak for jeres altid søde kommentarer i årets løb:))