søndag den 16. januar 2011

Grydelapper og karklude.

Som jeg skrev i tidligere indlæg, var Kasper i Randers til badminton overnatningstræning. Jeg hentede to af drengene lørdag formiddag og kørte til Rønde, hvor de sammen med to andre fra klubben, skulle spille holdkamp. Den første holdkamp tabte de 4-2. Næste kamp var der mere spænding lige til det sidste. Da Kasper var igang med sin sidste singlekamp, var det dén afgørende kamp. Han vandt heldigvis, der stod hermed 3-3, der skulle findes en afgørelse, derfor skulle de ud i et golden set. Det blev Kasper og Morten, som skulle spille doublen. Der var spænding til det sidste, for igennem det meste af kampern var de bagefter 3-5 point, meeeeen de kæmpede sig op, og endte med at vinde kampen 24-22. De var super glade for sejren til holdet.
Billedet her er efterhånden 1 år gammelt, jeg kan godt se, at han har forandret sig meget siden. Jeg må have taget et nyt billede af ham, så kan I se forskellen.
Strikkepindene har været i omdrejninger.
Der er blevet strikket et par hvide grydelapper, det er godt nok ikke den mest praktiske farve, men det var det garn, som jeg lige havde i posen, som skulle bruges.
Hvis nogle af jer undres over, at jeg ikke har gang i de større projekter, så er det ganske rigtigt. Jeg har det nemlig allerbedst med at strikke de mindre og overskuelige håndarbejder.
Desuden er der blevet strikket et par limegrønne karklude.
                   God arbejdsuge til jer, som læser med :))

1 kommentar:

Britta sagde ...

Hvor dejligt, at Kasper og makkeren hev sejren hjem til holdet... ;o)
Skønt billede af ham; jeg tror da at han ligner sin mor...?
Jeg skal lige love for at du får noget fra hånden; dine grydelapper og karklude er super skønne. Ja, og dine bordskånere i forrige indlæg er rigtig friske i farverne.
Jeg kender godt det der med de små projekter; så ser man nogle hurtige resultater. Jeg har p.t. gang i alt for mange store projekter, som i øjeblikket virker ret uoverskuelige. Så er det for nemt at kyle det hen i kurv man ikke ser på så tit... ;)

God uge til dig og dine...