lørdag den 8. oktober 2011

Strikkede babysko

Jeg har fået strikket disse små babysko.
De er strikket i en størrelse 1-3 måneder.
Opskriften er fra "Hendes Verden" nummer 3, 2009,
hvis andre skulle være interesseret i den.
I går, fredag var Kasper i Randers til træning, weekenden er fri for stævner,
så vi skal da rigtigt nyde det her hjemme, det er jo ikke så tit det sker.
Lige nu kan jeg høre, at det regner ret meget, mon ikke det kan regne af i løbet af næste uge,
vi har nemlig eftersårsferie i uge 42, så skal vi på camping til Klim Camping,
til den tid må det gerne være lidt tørt i vejret.
Vi glæder os til at komme afsted den sidste gang for i år,
så må vi vente til påsken, næste år  hvor sæconnen starter igen.
I aften skal vi have hamburgerryg med blomkål, gulerødder og bearnaisesauce,
uhm en dejlig efterårsret :))
Rigtig god lørdag aften til jer, som læser med :))

5 kommentarer:

Lin sagde ...

Ja efteraaret er kommet ret brutalt over os.
Soede babysko.

Britta sagde ...

Det er da nogle søde små babysko; den model passer faktisk lige sammen med den trøje jeg er ved at strikke...
jeg krydser fingre for at vejret holder i næste uge, så I får nogle dejlige dage i Klim... ;o)

Anonym sagde ...

Hej jeg vil høre om man kan købe opskriften på de små grønne sko hilsen Berit

Fru Larsen sagde ...

Kære anonym:
Hvis du sender din mailadresse til mig, kan jeg maile den til dig, det må man vist godt eftersom den har været i et ugeblad. Om du får den af mig via mail eller om du låner opskriften, kan vist gå ud på ét :))

Christina sagde ...

Hei!

Kan jeg få kjøpe oppskrift på disse av deg?

Send evt til mail:
caa-84@mail.com
..leter og leter på internett, men får ikke kjøpt den noe sted..

Takk for hjelpen!

Vennlig hilsen
Christina