tirsdag den 13. december 2011

Hjemmelavet gravpynt

 
Jeg har lavet et par moshjerter til mine forældres grav og til vores nabo.
Hjerterne har jeg lavet ved at binde mos sammen med vinseltråd og forme det som et hjerte,
der er brugt en del mos til hvert.
Da hjertet var færdigt pyntede jeg det ene med lidt gran,
lærkekogler, troldegren og en sløjfe.
 
Det andet hjerte pyntede jeg med noget rødt dekorationspynt, gran og lidt lærkekogler.
Det er en nem og enkel gravpynt, desuden jeg syntes ofte, at det er nogle temmelig høje priser.
Jeg har det faktisk også godt med selv, at have stået og lavet pynten til dem jeg holdt af.

1 kommentar:

Britta sagde ...

Hvor er hjerterne fine. Jeg laver også så vidt muligt selv gravpynt; jeg synes også det er meget dyrt at købe, og vi har mange gravsteder at lægge på. Dog er vi så heldige at der i nærheden af hvor vi bor, er en ældre dame der laver nogle rigtig flotte ting til fornuftige penge, så når tiden er knap, køber jeg der...

Tak for din søde kommentar på min blog; jeg glæder mig utrolig meget over at jeg nu er "et frit menneske"...

Kh Britta