tirsdag den 19. juli 2011

Ferieprojekter.....

Hvor er det bare skønt at have ferie.........
Jeg har absolut ingen faste planer, men alligevel kommer der nogle ting fra hånden.
Hmm afslapningen skal jeg tage mig selv i at huske!!!
Idag var vejret rimelig godt, jeg lå da ude og tog lidt sol, imen jeg læste en god bog.
Det blev dog kun til 1½ time.
I går fik jeg ryddet op i vores gang hvor vi har tendens til at stuve alt sammen, noget kom på loftet andet kommer ud, noget drengetøj er sat til salg.
Desuden startede jeg på at få gjort køkkenskabene rene, nu mangler jeg kun 3 skabe,
det bliver hurtigt gjort i morgen. Uhha hvor er det skønt når det er gjort.
Det var ellers meningen, at jeg ville have været færdig idag,
men jeg har nogle smerter i mit ene knæ, når jeg sidder på gulvet.
Forrige fredag kom jeg til at vride om i knæet, det blev tykt og ømt,
men jeg syntes det var blevet bedre, så i går tog jeg mig en løbetur, meeeeen nu er det kommet lidt igen.
 Så jeg må nok passe lidt på hvad jeg laver, jeg ville ellers gerne have været ude at løbe hver dag her i ferien, det bliver vist ikke til noget.
Idag har jeg været ved at stive nogle flaconer og mellemlægsservietter,
som jeg for mange år siden hæklede. Lige da jeg havde lavet dem, stivede jeg dem,
 men som årene går, så trænger de jo til at blive vasket,
jeg har så bare ikke fået dem stivet igen før nu. det er et mægtigt arbejde og tager flere dage...
Mere herom senere.
Jeg har fået malet denne skønne kurv, som jeg i sidste uge købte i en genbrugsbutik for 40 kroner.
Det er en flot kurv, som er fuldstændig intakt.
Jeg syntes bare at den skulle være hvid i stedet for naturfarvet, så lidt spraymaling gjorde underværker.
Jeg har idag været i en anden genbrugsbutik for at afleverer min brudekjole.
Jeg har igennem flere år forsøgt at sælge den, men det er åbenbart ikke sådan at sælge en brudekjole,
den er endda kun brugt een gang, hi hi.
Hvad morgendagen byder på, må tiden vise.
Håber vejret viser sig fra den gode side,
så jeg kan slikke lidt sol :))


Ingen kommentarer: