tirsdag den 19. november 2013

Syet flagranke til pigeværelset

For noget tid siden syede jeg denne og en mere flagranke, der er 9 flag på hver og ialt måler de 270 cm i længden. De er begge syet i rester som jeg havde liggende. En sød lille ting til pigeværelset.
De er begge lagt i min Amio butik
Kasper har i over et år ledt efter et fritidsjob, han havde jo et kortvarigt job hos en gulerodsfabrik, men de flyttede fabrikken til en anden by, også stod han uden job. I næsten et år har han ledt med lys og lygte for at finde noget,. Han har været i alle dagligvarebutikkerne i Grenaa og flere andre butikker hvor det kunne tænkes, at de kunne bruge en ungarbejder, men intet var der.
Det er åbenbart ret umuligt at få et fritidsjob til en ungarbejder, man skal vist være mere end heldig.
 For en måneds tid siden var han hos en slagter for at søge, men de havde ingen ledige jobs. I går fik han så at vide af en kammerat, at han lige havde fået job hos slagteren, så Kasper kontaktede ham igen i dag og fik så endelig job. Han ringede til mig og fortalte det, og ihhh hvor var han glad og det var jeg bestemt også.
Han har været ved at finde noget aflagt tøj frem til i morgen hvor han skal starte.
SPÆNDENDE



Ingen kommentarer: