mandag den 2. december 2013

Hæklede grydelapper

I weekenden var Kasper til badminton stævne i Rønde, desværre uden resultater. Det er der ikke noget at gøre ved, han må bare se fremad og tænke på næste stævne som skal spilles om 14 dage.
Vi var til julefrokost med vendepladsen, det var super hyggeligt og stille fredligt.
De dejlige grydelapper har jeg hæklet af bomuldsgarn i forskellige blå nuancer, de er 24 cm i diameter, altså dejlig store så man ikke brænder fingrene.
Bagsiden er hæklet i en ensfarvet råhvid bomuldsgarn.
Jeg har efterhånden hæklet de del af denne model, mange har været bestillinger.
 Jeg har desværre kun et par i gule farver til salg i min Amio butik, men skulle der være nogle som er interesseret i at købe et par, så skriv en kommentar med jeres mail adresse, så skriver jeg tilbage.
Min pris er 75,-



Ingen kommentarer: