fredag den 11. februar 2011

Så blev det ferie.....

Så blev det endelig ferie, hvor skal jeg nyde i fulde drag hele ugen.
Vi har alle 3 ferie, så vi kan give hinanden lidt omsorg, være sammen og hygge os. Vi har sådan set ikke så mange planer, men det kommer jo nok undervejs som dagene går.
 Mandag skal vi til Randers og ose, torsdag skal Kasper til badmintonstævne.
Jeg har nogle planer om, at få ryddet op i mit klædeskab, desuden er der nogle håndarbejder, som skal færdiggøres. Det er bl. a. en lille babybluse, en hæklet elefant og en hæklet kurv.
Mon ikke også symaskinen kan komme frem i dagens lys.
Jeg glæder mig til at være hjemme i fridagene.
I aften er Kasper ovre i badmintonklubben til overnatning sammen med klubkammeraterne,
de plejer at have en rigtig god aften/nat ved sådanne arrangementer.
I morgen, lørdag skal han have 6 af sine klassekammerater til spisning og overnatning, så skal jeg love for at der kommer liv og glade dage i huset. De holder ofte sådanne aftener sammen og ihh hvor de hygger sig med det. Jeg plejer at lave nogle pizzaaer hvor de selv putter fyld på, jeg forlanger også, at de rydder op efter sig efter  spisningen. De har hver især sodavand, slik og chips med til lidt senere på aftenen.
Når vi voksne går i seng, bliver stuen vendt op og ned, idet der bliver redt op med liggeunderlag og soveposer/dyner overalt. De kommer til at sove meget sent og er godt trætte dagen efter.
Rigtig god weekend til jer, som læser med :))

2 kommentarer:

Lin sagde ...

Det lyder da ellers som om I har planer nok for ferien hihi. Rigtig god ferie og ungdomsinvasion hihi.

Fru Larsen sagde ...

Lin: Tusind tak, du. De plejer altid at hygge sig gevaldigt til sådanne arrangementer :))