torsdag den 17. februar 2011

Hæklede grydelapper

Disse grydelapper har jeg hæklet af bomuldsgarn. De er hæklet i fastmasker med nedtag i den bagerste lænke. Først hækles de to små, blå firkanter, dernæst hækles de hvide firkanter, ved at hækle ned i de blå langs kanten på hver. De var frygtelig kedelige at lave og jeg skal bestemt ikke lave flere af dem.

 I dag torsdag var Kasper til badmintonstævne i Sejs Svejbæk. Hverken i mix eller double kom han videre, den første single tabte han, men den anden og aller sværeste kamp vandt han i 3 sæt. Han spillede en kanon kamp. Modstanderen havde en del point, så Kasper var lidt skeptisk over hvordan det ville gå. 
Underligt, at han tabte den første kamp, som vi mener han burde have vundet,
fordi modstanderen ikke var den bedste taktikker. Hvorimod den anden kamp var i et helt andet nivaéau. 
Ih, hvor han ærgede sig, men som jeg forklarede ham, så burde han se det som en stor sejr,
at han vandt den svære kamp.  Der skal nok komme flere af dem :))
Rigtig god aften derude til alle jer, som læser med :))

3 kommentarer:

Lin sagde ...

Selvom de er kedelige at haekle er de rigtigt flotte.
Han klarer det da smadder din soen.

Frujensensunikum sagde ...

Trods kedsomheden er de skønne både i farver og mønster.

Dygtig søn.

kh Jane

Anonym sagde ...

Hejsa.

Jeg synes dine grydelapper er rigtig flotte. Dem kunne jeg godt tænke mig en opskrift på. Har du lavet dem i dobbelt lag, så den ensfarvede er bagsiden eller er det bare tilfældigt?
Jeg strikker og hækler en del men er bare nysgerrig efter disse her.

Mange hilsner

Inge