lørdag den 5. juni 2010

God weekend :))

Denne smukke lilje agtige plante har jeg fået af vores naboer. Jeg har aldrig set en sådan før og ved heller ikke hvad den hedder. Måske er der nogle af jer som kender den?
I dag lørdag har vi planer om, at få lavet noget i haven dvs. få luget, slået græs og få kantet plænen af.
Heldigvis har vi rimelig styr på ukrudtet. Det største arbejde der venter os, er et stykke med græs udenfor vores hæk, altså udenfor vores grund. Men vi plejer at slå græsset der, så det ser pænt ud. Vi er bare ikke så gode til at få kantet af ind til hækken, det vil vi gør idag.
Desuden er der jo altid noget smånusseri at lave i haven. Jeg har en del krukker i brændt ler, som jeg sidste år spraymalede sorte, enkelte af dem er skallet af, de skal lige have en omgang ny maling.
Desuden er de jo gang i vaskemaskinen, det er med at få vasket når der er sådan et skønt vejr og tøjet kan blive tørt ude i den friske luft.
I morgen søndag, skal vi til fødselsdag hos vores naboer, det glæder vi os til.
Håber det bliver godt vejr så man kan være ude.
Rigtig god weekend til jer som læser med:))



2 kommentarer:

Britta sagde ...

Py ha, så aktive I er... ;o) Her knokler vi stadig med ombygning, men er heldigvis snart færdige...

Jeg kender ikke navnet på din blomst, men har selv haft én engang; den var bare gul... Om det er helt den samme, men bare i en anden farve, ved jeg ikke ; men den ligner rigtig meget...

God søndag til dig og dine...

Fru Larsen sagde ...

Ja, nu har vi været vældig aktive i haven, så kommer der regn og ukrudtet får godt kår igen..... Så må vi jo igang igen:))