tirsdag den 8. juni 2010

Ikke de store udskejelser.....

I søndags var vi til fødselsdag hos vores naboer, det var rigtig hyggeligt med lækkert mad.
Her i ugen er der ikke de store udskejelser på programmet.
Jeg er ved at male vores lille havebænk, den har været i nyaoh træ, som hvert år har fået træolie. Desuden har vi et lille tremmebord i samme træsort. Men nu har jeg besluttet, at det skal males hvidt. Det skal have nogle gange før det dækker helt. Jeg maler med Flügger maling, en rigtig god fed maling, som er lækker at arbejde med.
Jeg ved godt, at billederne ikke har meget med teksten at gøre,
men jeg syntes I skulle se de smukke blomster, som vi har fået af et hold venner,
 som vi havde inviteret til middag i fredags.
Fortsat god uge til jer, som læser med :))


2 kommentarer:

Britta sagde ...

Hvor er dine blomster smukke... Jeg er helt vild med de farver, og det er faktisk noget i den retning der skal på bordene til vores fest.
Dit bord og din bænk bli'r sikkert rigtig flotte; glæder mig til at se billeder af det færdige resultat... ;-)
Det er da rigtig dejligt med en uge uden noget særligt på programmet; der skal jo også være tid til at "lave ingenting", og lade batterierne op...

Ha' en god dag...

Fru Larsen sagde ...

Blæksprutten: Det er da også en skøn farve til en kobberbryllupsfest. Der kommer lidt senere billeder af bord og bænk. Bænken har kun fået 2 gange, men skal lige have en tredie gang:))