søndag den 4. april 2010

En våd omgang......

Lørdag pakkede vi alt campinggrejet sammen og begav os hjemad. Det har været en utrolig våd omgang. Har dog kunnet holde vandet ude, men det har været koldt og fugtigt. Der er godt nok blevet brugt noget gas på denne tur. Lørdag formiddag var det tørvejr og solen skinnede faktisk, (lige for en enkelt gangs skyld), så teltet var nogenlunde tørt da vi pakkede det sammen. Nå, men vi chekede ud næsten kl. 11.30 og takkede for denne gang, vi vender tilbage, måske til sommerferien. Var hjemme lidt over kl. 14.00. Så var det bare med at få pakket teltet ud og få det hængt til tørre. Det tog ca. 1 time med at få alt pakket ud. Håber, at det bliver bedre vejr næste gang vi skal afsted. Vaskemaskinen kører på højtryk, det er nemlig helt utroligt så meget vasketøj, der kommer ud af sådan en tur. Uha, hvor er jeg blevet forkølet, så nu ligger jeg under dynen for at blive frisk til arbejdet tirsdag.


På det kreative område har jeg dekoreret nogle paprør. De kan bruges til f. eks. strikkepinde, pensler oa. Jeg har brugt rør fra badmintonfjerbolde og tapet fra en kasseret tapetbog. 

3 kommentarer:

Lin sagde ...

Nej hvor surt med det daarlige vejt. Fugtighed paa camping er bbrrrr.
Jeg var gaaet glip af din nisseudstilling. Hele aaret rundt er det nissetid og hold op hvor er der farligt mange flotte. Maa vi se billeder af dem du fik med dig hjem????? Det er nogle flotte roer, og saa smart og praktiskt.
Haaber du kommer dig snart saa du kan vaere paa toppen igen hurtigt.

Mie sagde ...

Hvor er de smukke dine rør. Håber varmen under dynen gør dig godt - og at du genfinder energien. Påskeferien er altid lidt usikker vejrmæssigt - men lige om lidt venter bededagsferien, Kr. Himmelfart og inden vi får set os om sommerferien - hvor oddsene for sol og campingvejr er markant bedre :-) God sidste påskeferie

Fru Larsen sagde ...

Lin. Ja, særligt Trip Trap nisserne er det sæson for hele året. Jeg skal nok lægge nogle billeder på, af nisserne jeg købte. God dag til dig:)
Mie: Ja, påsken kan man ikke helt regne med vejrmæssigt, men jeg syntes det er ved at være nogleår siden vi har haft så dårligt vejr i påsken. Vi håber det bliver bedre i bededagsferien, Kr. Himmelfart. God dag til dig:)