lørdag den 13. marts 2010

Blomster

Efter en mindre operation i torsdags, var jeg igen hjemme midt på eftermiddagen. Var noget groggy resten af dagen og småsov det meste af tiden. Erik havde fri hele dagen, for at følge mig til Randers Centralsygehus og hente mig igen. Fredag tilbragte jeg på sofaen, lidt hækleri blev det til. Desuden gik jeg i gang med at læse en af Rosamunde Pilcher`s romaner, "I tvillingernes tegn". Mitte, vores gamle hankat, veg ikke fra min side, han lå hele dagen sammen med mig på sofaen. Ud på eftermiddagen, kom der denne skønne buket og en æske lækker chokolade til mig. Det var fra mine kollegaer. Tusind tak for det, jeg blev rigtig glad. De er meget smukke og lige mine farver.

2 kommentarer:

Britta sagde ...

Sikke dejlige blomster du har fået... Håber du er ok igen, og at det ikke var noget alvorligt med dig.
Jeg sender dig de varmeste tanker og de bedste ønsker om god bedring...

Britta

Fru Larsen sagde ...

Blæksprutten: Tak for din hilsen. Nej, det var ikke så alvorligt, bare noget der skulle overståes. Vi kvinder, der når en vis alder, kan have nogle ting som driller... Ak, hvor har mændene det nemt på det område.